Tato dokumentace je ve stavu k roku 2022 = není upravena na aktuální datový model DTMŽ a nejsou v ní zapracovány změny ve způsobu měření. Aktuální dokument naleznete zde: Modelový objektový železniční katalog - www.spravazeleznic.cz

Záznam:

Název:Balíza nepřepínatelná (do 1,0m délky)
Typ:Svršek 1-11
Kilometráž:Ne
Priorita:1
Povinné údaje:
Měřit v terénu:Měřit rozchodkou jedním bodem na střed v ose koleje, výškově v nepřevýšeném kolejnicovém pásu.
DM:10104
Kategorie výkresu:Hlavní výkres
Vrstva:Vrstva 3 - součásti železničního svršku
Značka:C085 značka
Referenční bod staničení:průmět středu objektu do osy koleje
Poznámka:Pro G-DSPS je nutno uvádět jedinečný identifikátor balízy (číslo vyražené na štítku balízy, viz druhá fotografie, a uvedené v projektové dokumentaci) a to včetně garance dat. Identifikátor se uvádí v seznamu souřadnic v popisu bodu a v DGN v popise značky.
Zákres místa měření ve fotografii je orientační, směrodatné je to, co je napsáno v řádku "měřit v terénu".
Nezaměňovat s magnetickou značkou - viz DM 10087 a balízou přepínatelnou - viz DM 10393.
Pomocné:Traťová/stacionární část vlakového zabezpečovače kratší než 1,01 m. Existuje ETCS (jednotný evropský systém) a asi 20 národních systémů.
Fotografie s žlutým rámečkem zachycují stacionární část německého národního systému GWT (je upevněn vně kolejnice, na jeho boku je značka GWT a popisy frekvencí (1000 Hz a 2000Hz)) a stacionární část vlakového zabezpečovače rakouských drah (GPE, INDUSI). Tyto stacionární části národních systémů sousedních států si obhospodařují jejich vlastníci a nespadají pod správu SŽ.
Fotografie:Zakreslení:
FotografieZakreslení

Všechny fotografie:

FotografieFotografieFotografieFotografieFotografie