Název: | Balíza nepřepínatelná (do 1,0m délky) |
Typ: | Svršek 1-11 |
Kilometráž: | Ne |
Priorita: | 1 |
Povinné údaje: | |
Měřit v terénu: | Měřit rozchodkou jedním bodem na střed v ose koleje, výškově v nepřevýšeném kolejnicovém pásu. |
DM: | 10104 |
Kategorie výkresu: | Hlavní výkres |
Vrstva: | Vrstva 3 - součásti železničního svršku |
Značka: | C085 |
Referenční bod staničení: | průmět středu objektu do osy koleje
|
Poznámka: | Pro G-DSPS je nutno uvádět jedinečný identifikátor balízy (číslo vyražené na štítku balízy, viz druhá fotografie, a uvedené v projektové dokumentaci) a to včetně garance dat. Identifikátor se uvádí v seznamu souřadnic v popisu bodu a v DGN v popise značky.
Zákres místa měření ve fotografii je orientační, směrodatné je to, co je napsáno v řádku "měřit v terénu".
Nezaměňovat s magnetickou značkou - viz DM 10087 a balízou přepínatelnou - viz DM 10393. |
Pomocné: | Traťová/stacionární část vlakového zabezpečovače kratší než 1,01 m. Existuje ETCS (jednotný evropský systém) a asi 20 národních systémů.
Fotografie s žlutým rámečkem zachycují stacionární část německého národního systému GWT (je upevněn vně kolejnice, na jeho boku je značka GWT a popisy frekvencí (1000 Hz a 2000Hz)) a stacionární část vlakového zabezpečovače rakouských drah (GPE, INDUSI). Tyto stacionární části národních systémů sousedních států si obhospodařují jejich vlastníci a nespadají pod správu SŽ. |