Název: | Ztužující kolejnice |
Typ: | Svršek 1-11 |
Kilometráž: | Ne |
Priorita: | 2 |
Povinné údaje: | |
Měřit v terénu: | Pro mapování obvykle neměřit.
Pro G-DSPS měřit objekty v délce 5 m a více, rozchodkou v ose koleje, výškově v nepřevýšeném kolejnicovém pásu. |
DM: | 10382 |
Kategorie výkresu: | Hlavní výkres |
Vrstva: | Vrstva 3 - součásti železničního svršku |
Značka: | Operzed1 |
Referenční bod staničení: | |
Poznámka: | Zpevnění na styku kolejnic (do 5 m délky) obvykle neměřit ani pro G-DSPS.
Zajištěný úsek koleje přetáhnout touto linií v souběhu s osou koleje. |
Pomocné: | Konstrukční opatření pro ztužení přechodové oblasti PJD (pevné jízdní dráhy) nebo PJD podobné. Bývají to vlastně další kolejnice upevněné šrouby ke každému pražci. Může od nich vést uzemnění.
Vyskytuje se např. v žst.České Velenice nad podchodem, Estakáda Dlouhá Třebová, Znojemský viadukt, v přechodových oblastech PJD (TÚ Rudoltice-Třebovice v Č., v oblastech portálů Střelenského i Ejpovického tunelu).
Mostní objekty s PDJ podobnou: v TÚ Hranice n.M. - Hustopeče n.B, Ml. Boleslav - Stará Paka a další. |